Portal nr 1 w powiecie bolesławieckim
REKLAMA BAU zaprasza
REKLAMA SINMAG zaprasza
REKLAMA Bricomarche zaprasza
BolecFORUM Nowy temat

Nie ma pracy w Bolesławcu

4261
#akmed666 nieaktywny
15 lutego 2012r. o 14:16
Witaj wśród żywych a teraz wszyscy razem podziękujmy naszemu dobroczyńcy panu Donaldowi Tuskowi który funduje nam taką świetlaną przyszłość JAK ŻYĆ panie premierze JAK ŻYĆ
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~papi niezalogowany
15 lutego 2012r. o 15:00
A najgorsze jest to, ze raczej nic się nie zmieni. Przedłużajac wiek emerytalny, odbiera się szansę młodym na znalezienie pracy. Będzie jeszcze gorzej. To tylko kwestia czasu, kiedy wszystko runie.
~hellduck niezalogowany
15 lutego 2012r. o 15:16
~papi napisał(a): Jestem po studiach. Wróciłam do Bc, nie wiem po co. Myslałam, ze to tylko gadanie, ze tu pracy nie ma, ze tak tylko mówią ci, którym się nie chce szukać. Mam cięzką sytuację w domu i wierzcie mi, pracowałabym za 1200 i niech będzie śmieciowa umowa-zlecenie, ale żeby było cokolwiek. Nie jestem głupia ani leniwa, jak pracuję to daję 100% z siebie. Jedyne prace jakie wykonywałam to prace wakacyjne, żeby coś dorobić, pomóc rodzicom, ale pracowałam. No ale jak przychodzi co do czego, to oczywiście nie mam doświadczenia i pani podziękujemy. No to przepraszam bardzo, gdzie ja mam zdobyć to doświadczenie? To po pierwsze. Po drugie praca naszego urzędu pracy to jakaś kpina. Kiedy się zarejestrowałam kazali mi przyjsc za 3 miesiące. Trzy miesiące! A przez ten czas martw się człowieku sam o siebie. Wysyłałam setki CV, chodziłam po mieście, pytałam, zostawiałam podania. Nic. Chodziłam na rozmowy kwalifikacyjne, ale ostatecznie wybierali kogoś z doświadczeniem. Po takim czymś człowiek może stracić poczucie własnej wartości. Po 4 miesiącach na bezrobociu można zwariować i wpaść w depresję. Nie wiem, co dalej. Nie ma pracy w Bolesławcu. Pracodawcy dobrze to wiedzą i jeszcze wykorzystują ludzi dając im śmieciowe umowy i pomiatając nimi na wszystkie strony, bo taki pracown