Portal nr 1 w powiecie bolesławieckim
REKLAMA Muzeum Ceramiki zaprasza
REKLAMA SINMAG zaprasza
REKLAMA Bricomarche zaprasza
BolecFORUM Nowy temat
Wróć do komentowanego artykułu:
Przez dwa miesiące dojeżdżał do pracy choć miał zakaz prowadzenia
~~Quattrocenta90 niezalogowany
4 lipca 2023r. o 18:49
Chory kraj ta Polska. Jak najbardziej jestem za karaniem kierowców pod wpływem alkoholu czy narkotyków bo jest niebezpieczne dla innych uczestników ruchu czy też pieszych . No ale za złamanie zakazu powinny być wyjątki , ja rozumiem że jakiś mandat czy przedłużenie zakazu o 3 miesiące np ale 5 lat więzienia?? Za to że facet jedzie trzeźwy do pracy i jechać przecież umie skoro miał uprawnienia . Nie stwarza żadnego zagrożenia , no chyba że popełnił by jakieś większe wykroczenia to wtedy to zrozumiałe . Według mnie większe zagrożenie na drodze stanowią osoby 70+
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~~Ciemnobursztynowa Fasola niezalogowany
4 lipca 2023r. o 19:02
~~Quattrocenta90 napisał(a): Chory kraj ta Polska. Jak najbardziej jestem za karaniem kierowców pod wpływem alkoholu czy narkotyków bo jest niebezpieczne dla innych uczestników ruchu czy też pieszych . No ale za złamanie zakazu powinny być wyjątki , ja rozumiem że jakiś mandat czy przedłużenie zakazu o 3 miesiące np ale 5 lat więzienia?? Za to że facet jedzie trzeźwy do pracy i jechać przecież umie skoro miał uprawnienia . Nie stwarza żadnego zagrożenia , no chyba że popełnił by jakieś większe wykroczenia to wtedy to zrozumiałe . Według mnie większe zagrożenie na drodze stanowią osoby 70+


Problem w tym że przedłużenia nic nie dają, bo dalej jeżdzą sobie na zakazach sądowych, tylko areszt , więzienie spowoduje że delikwent zakoduje sobie, że jak nie może się poruszać autem to nie może, pobłażanie takie ma skutki jak napisałem, olewka totalna zakazów.
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~~Bordowy Dziewięćsił niezalogowany
4 lipca 2023r. o 19:03