Portal nr 1 w powiecie bolesławieckim
BolecFORUM Nowy temat

Jaki kupić wózek dla dziecka?

~ niezalogowany
30 stycznia 2012r. o 22:31
Witam,ja polecam wózek 3w1 firmy Roan model 4Runner
http://allegro.pl/roan-4runner-3w1-12-5-kg-6-kolorow-kurier-gratis-i2058985726.html
Solidnie wykonany,wygodny w prowadzeniu,łatwe i szybkie składanie-mieści się w każdym sedanie lub kombi(możliwość zdjęcia wszystkich kół co sprawia,że zajmuje jeszcze mniej miejsca w bagażniku).4 pompowane koła-sprawdzają się w różnych warunkach drogowych:)Pojemny kosz na zakupy.
Przyjemna kolorystyka i przystępna cena za naprawdę dobry "sprzęt":)
Od 9 miesięcy jestem jego kierowcą i nie narzekam:)
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
1906
#MJ nieaktywny
31 stycznia 2012r. o 0:28
~Beata napisał(a): ....możliwe że wózek na paskach i ze skrętnymi kołami byłby najlepszym rozwiązaniem ale chyba takich jeszcze nie wymyślono....


Są już takie, sama szukałam w zeszłym roku wozka i właśnie taki chciałam (http://www.bobowozki.com.pl/product_info.php?products_id=964), ale 3,5 tys za nowy, a ponad 1ooo zł za używany to dużo , zdecydowaliśmy się na Tako http://www.krolestwodziecka.com/wozek-tako-warrior-mcollection-05-p-1308.html w podobnych kolorkach.

Wzieliśmy bez fotelika co było błędem, ale ogólnie wózek super. Ma regulowane amortyzatory dzięki czemu nie jest tak sztywny, a skrętne kółka super się prowadzą.
Dwa małe minusiki z mojej strony to torba, która nie da sie pękato upchac, a o tej porze roku wychodząc na dłużej potrzebuje pół domu, no i pokrywa w gondoli jest dosyc niska, przy dużym wietrze wydawalo mi się, że zawiewa do środka, ale można zaradzic i pomóc sobie kołderką.