Portal nr 1 w powiecie bolesławieckim
REKLAMA Praca dla Ciebie
REKLAMA SINMAG zaprasza
REKLAMA Bricomarche zaprasza
BolecFORUM Nowy temat
Wróć do komentowanego artykułu:
Wskaż urzędnikom drogę!
~sylwia123 niezalogowany
11 grudnia 2012r. o 13:59
z Osiecznicy do Parowej
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~turysta niezalogowany
11 grudnia 2012r. o 14:13
Jestem kierowcą z wieloletnim doświadczeniem. Jeździłem po drogach Polski za „tamtych” czasów.
W tedy zimowe utrzymanie dróg było niedostateczne. „NOWA WŁADZA”obdarzana zaufaniem społecznym, twierdziła że wie co trzeba zrobić aby było lepiej. A jest jak widać, kasę za odśnieżanie biorą, a śnieg leży. I komu to przeszkadza?
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~ niezalogowany
11 grudnia 2012r. o 14:13
ja tam nie nażekam mieszkam na zadupiu bolesławca gdzie drogi asfaltowej nie ma a ciągnik śnieg zgarnoł
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~JOGI niezalogowany
11 grudnia 2012r. o 18:35
Nie wiem czego ludziska zimą oczekują, czarnej jezdni? (zwłaszcza we wsiach) Jak się nie umie jeździć... to szuka się winnych :) Ja tam problemu nie mam i dopóki śnieg nie unosi mi podwozia, to idę jak burza! (podstawa dobre zimówki) A jak jest ślizgawica to stosownie wojniej (nie mylić z żułwiem) Z tego co tu można wyczytać to odnoszę wrażenie, że co niektórzy mają prawo jazdy letnie, niedzielne lub za jajka:)
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~JOGI niezalogowany
11 grudnia 2012r. o 18:39
żółwiem- znaczy się ;)
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~snow niezalogowany
11 grudnia 2012r. o 18:52
dokaldnie. jezeli ta droga dla kogos jest zle odsniezona i niebezpieczna to proponuje nie marnowac kasy na zimowe koła i zając sie zimowymi blokami seriali

[img=1355248348_rf6p67o.jpg]
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~mir.ko niezalogowany
11 grudnia 2012r. o 18:55
jegomosc napisał(a):

A na poważnie - płacimy podatki i drogi powinny być odśnieżane i bezpieczne. Tyle.


bezpieczne ale chyba nie znaczy zdarte do za każdym razem do asfaltu ? :) to tylko głowne trasy ze wzgledu na ruch