Portal nr 1 w powiecie bolesławieckim
REKLAMAMrowka zaprasza
REKLAMA SINMAG zaprasza
BolecFORUM Nowy temat
Wróć do komentowanego artykułu:
"Orka" wystartowała
~ niezalogowany
7 czerwca 2011r. o 18:14
czy wchodząc deklaruje się czy pobyt będzie trwać 1 czy 2h ? ma to wpływ na cene bo pobyt 1h 40 min kosztuje tyle co pełne 2h
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~Adi niezalogowany
11 sierpnia 2011r. o 21:30
Witam, czy korzystał ktoś z siłowni w Orce? Ja chodzę tam od paru dni, jestem nowicjuszem i nie odniosłem zbyt dobrego wrażenia jeśli chodzi o instruktorów. Nie raz musiałem dopominać się aby pokazywali dalsze ćwiczenia-mało interesują się tymi co są nowi i potrzebują pomocy np w pokierowaniu dalszych ćwiczeń czy obsłudze sprzętu.

Co wy o tym sądzicie?
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
217
#Anonim217 nieaktywny
11 sierpnia 2011r. o 21:42
a czy jak zapytałes instruktora to olał cię kiedyś??
trudno żeby stał cały czas przy nowicjuszach
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
3004
#masi nieaktywny
11 sierpnia 2011r. o 21:51
~Adi napisał(a): Witam, czy korzystał ktoś z siłowni w Orce? Ja chodzę tam od paru dni, jestem nowicjuszem i nie odniosłem zbyt dobrego wrażenia jeśli chodzi o instruktorów. Nie raz musiałem dopominać się aby pokazywali dalsze ćwiczenia-mało interesują się tymi co są nowi i potrzebują pomocy np w pokierowaniu dalszych ćwiczeń czy obsłudze sprzętu.
Co wy o tym sądzicie?

Nic nie sądzę :-) -> google

http://www.itrening.pl/cwiczenia-na-silowni-dla-poczatkujacych/

<b>elektrykabudowlana.pl</b>
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
7213
#trol nieaktywny
11 sierpnia 2011r. o 23:10
Relacja z pierwszego dnia w Orce




Dopisane 11.08.2011r. o godz. 23:10:

prawie jak za Titanica
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~Pinka niezalogowany
12 sierpnia 2011r. o 9:28
polecam berlin :Dok29 euro za cały dzień i sto razy lepiej .....wiem nie kazdego stac ale wole jednak baseny w berlinie :D
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~DW niezalogowany
12 sierpnia 2011r. o 11:22