ISSN 2082-2553. Wydanie nr 4370, 22 października 2019r.
zaloguj się
zarejestruj się
reklama UPC zaprasza
reklama Zapraszamy

BolecForum

+ Rozpocznij nowy temat

BolecForumExtra

Bolesławiecki Katalog firm

BolecForum - Ogłoszenia

BolecAlbum


BolecPozdro
200520062007200820092010201120122013201420152016201720182019
Luty
Marzec
Kwiecień
Maj
Czerwiec
Lipiec
Sierpień
Wrzesień
Październik
Listopad
Grudzień
Styczeń
Luty
Marzec
Kwiecień
Maj
Czerwiec
Lipiec
Sierpień
Wrzesień
Październik
Listopad
Grudzień
Styczeń
Luty
Marzec
Kwiecień
Maj
Czerwiec
Lipiec
Sierpień
Wrzesień
Październik
Listopad
Grudzień
Styczeń
Luty
Marzec
Kwiecień
Maj
Czerwiec
Lipiec
Sierpień
Wrzesień
Październik
Listopad
Grudzień
Styczeń
Luty
Marzec
Kwiecień
Maj
Czerwiec
Lipiec
Sierpień
Wrzesień
Październik
Listopad
Grudzień
Styczeń
Luty
Marzec
Kwiecień
Maj
Czerwiec
Lipiec
Sierpień
Wrzesień
Październik
Listopad
Grudzień
Styczeń
Luty
Marzec
Kwiecień
Maj
Czerwiec
Lipiec
Sierpień
Wrzesień
Październik
Listopad
Grudzień
Styczeń
Luty
Marzec
Kwiecień
Maj
Czerwiec
Lipiec
Sierpień
Wrzesień
Październik
Listopad
Grudzień
Styczeń
Luty
Marzec
Kwiecień
Maj
Czerwiec
Lipiec
Sierpień
Wrzesień
Październik
Listopad
Grudzień
Styczeń
Luty
Marzec
Kwiecień
Maj
Czerwiec
Lipiec
Sierpień
Wrzesień
Październik
Listopad
Grudzień
Styczeń
Luty
Marzec
Kwiecień
Maj
Czerwiec
Lipiec
Sierpień
Wrzesień
Październik
Listopad
Grudzień
Styczeń
Luty
Marzec
Kwiecień
Maj
Czerwiec
Lipiec
Sierpień
Wrzesień
Październik
Listopad
Grudzień
Styczeń
Luty
Marzec
Kwiecień
Maj
Czerwiec
Lipiec
Sierpień
Wrzesień
Październik
Listopad
Grudzień
Styczeń
Luty
Marzec
Kwiecień
Maj
Czerwiec
Lipiec
Sierpień
Wrzesień
Październik
Listopad
Grudzień
Styczeń
Luty
Marzec
Kwiecień
Maj
Czerwiec
Lipiec
Sierpień
Wrzesień
Październik
Wyślij BolecPozdro

Maj 2006
Data BolecPozdro
31.05.2006 Od Ariela dla Krzyśka

Oj Krzysiu Krzysiu:-) Może zacznij częściej chodzić do szkoły, to przestaniesz tak myśleć;-) Dzięki za pamięć...
31.05.2006 Od Krzyśka dla Ariela

Echh Ariel wakacje to mamy prawie cały czas:P
31.05.2006 Od Ariela dla Klasy Id 1LO w B-cu

Pozdrowienia dla mojej kochanej klasy i drogich nauczycieli=] Nie martwcie się...wakacje tuż, tuż=D
30.05.2006 Od MX dla Ukochanej

Skarbie, nie ma takiej rzeczy której mogłabyś się bać będąc ze mna, główka do góry, kocham Cie!!! :*
30.05.2006 Od Dominiki dla Marcina

Kocham Cię, Skarbeńq najmocniej na świecie:*:*:*:*
30.05.2006 Od Wojtka dla Agi

Ludzie Kocham Ją !!!
30.05.2006 Od Wojtka Raczyńskiego dla Całej klasy 5B z SP nr 1 w Bolesławcu !

Pozdro dla Was ,no może z wyjątkiem Ćwieka ,Nelego ,Łukasza I Benego oraz Grześka ! Resztę lubię ,a Agnieszkę Kocham !!! Aguś i Ty to wiesz ,prawda ??
30.05.2006 Od KoGoS kOcHaNeGo dla PaWeŁkA

kocHam CiE sKaRbIe MÓj I WiEz zE jEStEs dLa MniE wSZyStKim!!KOcHaM cIe CaŁyM moIm SErDuSzKIeM!!!bUuZkA sKaRbUs Moj!!!!!!!
30.05.2006 Od ode mnie dla Anii

kocham Cie aniu i ty o tym wiesz :)
29.05.2006 Od Gosi:) dla Urszulki:P

Chcialas pozdrowienia to masz:Pbuziaki slonce:*:*
29.05.2006 Od madziuni dla mojego ukochanego koteczka sylwuni krzys

gorące pozdrowionka i buziaczki dla mojego koteczka i oczywiście dla sylwuni i krzysia bużka:)
28.05.2006 Od mariosa dla bartka michała justyny ariana i kondrada

najgoretsze pozdrowienia dla wszystkich ziomków których wymienilem!! i dla mojej dziewczyny Justysi
28.05.2006 Od mariosa dla bartka michała justyny ariana i kondrada

najgoretsze pozdrowienia dla wszystkich ziomków których wymienilem!!!!!!!!!!!!!!!!! i dla mojej dziewczyny Justysi
28.05.2006 Od Zioma Bobika dla Wszystkich ziomów

oczywiście z klasy 5d i 6d sp4 w Bolesławcu P.P + M.O = W.N.M
28.05.2006 Od ciornego dla aneczki:)

pozdrawiam cie kotek K.C
28.05.2006 Od andzia dla Krzysia, Piotrka and Waszki ;D

wielkie pozdro dla Krzysia z Albigowej-świetny koleś;) Piotrka G. z Bolca-kC;* oraz Waszki-koleś nawet nawet;D:) bu$ka chłopaki:D
26.05.2006 Od patuni dla lukasza

pozdro dla swietnego chlopaka z bolca (kolo)
26.05.2006 Od bananka dla Madziuni

Kocham Cie i tak juz bedzie zawsze
26.05.2006 Od Bartka dla Maria i Maćka

Pozdro dla Maria i Maćka - jedynych kumpli, z którymi można porozmawiać o wszystkim!!!
26.05.2006 Od Damiana dla Kumpli

Pozdro dla:Nalińskiego,Maciejki,Maxa,Fryzjera,Przemka,Eryka,Michała,Maria,Dawida,Dżula,Żuka i innych:P
26.05.2006 Od Agniesiuni dla Dla kochanej Mamuni :D

Wszystkiego dobrego,zdrowka i usmiechu na twarzy zyczy corka :*
26.05.2006 Od corki natalii dla mamy ewy;)

wszystkiego najlepszego 1000buziakow garacych z okazji dnia mamy sle corka natalia
26.05.2006 Od Agnieszki dla kochanej Mamy Marysi

Wszystkiego najlepszego z okazji Dnia Mamy :*
26.05.2006 Od Ewciii dla Madziii

kogo jeszcze możemy adoptowac?:):D:D buzkii:*:*
25.05.2006 Od MP dla MARCIN GRABARZ

Dzieki Marcin.
25.05.2006 Od MX dla MP

Kotek nie martw sie, luzem zdasz tego niemca, juz prawie wakacje, wierze w Ciebie!!! :*:*:* B C K M P !!
25.05.2006 Od Damiana dla Kumpli

PZDR dla:Michała,Nalińskiego,Maria,Maciejki,Maxa,Eryka,Dżula,Patryka,Dudków,Żuka,Przemka i innych kumpli...
25.05.2006 Od Bartka dla Maria i Maćka

Pozdro dla Maria i Maćka - jedynych kumpli, z którymi można pogadać o wszystkim.
25.05.2006 Od Michała dla Kolegów

Pozdro dla wszystkich, a szczególnie dla: Maria, Damiana i Nalińskiego
25.05.2006 Od maria dla justyny

Pozdrowiona dla kochanej Justyny i całes 6d i 5d i wogóle całes szkoły a pzredewszystkim dla bartka
25.05.2006 Od Michała dla wszystkich ziomów z klasy 5d...

a szczególne pzdr. dla 2 Damianów Miłosza i Kafla
23.05.2006 Od MX dla Deutsche maturzystów ;)

Jutro niemiec;) ma byc dobrze!! :)
23.05.2006 Od ode mnie dla Anii W. (gs2)

pzdr for u :)))))
23.05.2006 Od BEATA S Z BRUXELLI dla CALEJ LASY

pozdrowienia dla kolezanek i kolegow dawnej SP 8 - klasa pani Gzubickiej,no i oczywiscie pani GZUBICKIEJ
23.05.2006 Od czakowej dla norisa

o karol... o karol... twoje cialo mnie ....
23.05.2006 Od ZAłOGA PWiK dla PAN DYREKTOR JóZEF BURNIAK

PANIE DYREKTORZE JESTEśMY Z PANEM!!!!!!!
23.05.2006 Od Nacia dla Radzia, Rudego, Czerkiego, Jurka, Woja,

POZDRO DLA WAS Z IRLANDII! ZYJE TU Z LAMUSAMI I STRASZNIE TĘSKNIE ZA WAMI! PEACE LOVE EXTASY:)
23.05.2006 Od Antka dla Iwana

całuski z rana dla imienionwego Iwana
22.05.2006 Od traczyka dla Dziuni

Kocham Cie skarbie i tak bedzie zawsze :*
22.05.2006 Od MX dla MP

Pozdrawiam mojego Misiaczka słodkiego smutnego - rozchmurz sie Słoneczko moje!!!!!! :*
21.05.2006 Od żółwk dla Darii Motyl

Kocham cie
21.05.2006 Od Trenereczka dla Zawodników MKS Bolesłavia

Praca ma gorzki korzeń, lecz słodki smak. Gratulacje wyników z LIGII !!!
19.05.2006 Od Kisiel dla Lekkoatletow

powodzenia w Poznaniu :D:D
19.05.2006 Od Kisiel dla Lekkoatletow

powodzenia w Poznaniu :D:D
19.05.2006 Od martuski dla misiaczka

buziaki dla kochanego misia;*
18.05.2006 Od Bolesławiec dla Tatanka

My posdrawiamy rownie goronso i czekamy na wspaniale wystepy na dniach bolesławsa:)
18.05.2006 Od tatanka dla dla bolesławiec

posdrawiam goronzo
17.05.2006 Od mp dla Marcelka:*

Gratulacje Sloneczko!!i glowa do gory.bedzie ok!!ja w to wierze,i pamietaj:na mnie zawsze mozesz liczyc!:*:*:*
16.05.2006 Od nieznajomego dla pani z żabki staszica

wciąż o pani myślę a pani mnie nie zauważa
16.05.2006 Od Wojtka dla Agnieszki

Kocham Cię
16.05.2006 Od Marty dla Pawełka

Buźka Kochanie
16.05.2006 Od madziuni dla tych lubianych i tych mniej lubianych:)

gąrące pozdrowionka dla was w szczególności dla mojego kwiatuszka i mojej kochanej mamausi która bardzo ciężko pracuje dozobaczenia mamuś buziunia :):):)
16.05.2006 Od MX dla wszystkich

Jutro j.polski, TRZYMAJCIE KCIUKI MOCNO!!!!!! Maturzyści, NIECH MOC BĘDZIE Z NAMI!!
16.05.2006 Od Domi dla Agi i Ani

Serdeczne całuski dla super przyjaciółek !
15.05.2006 Od Uleczki dla 3c z 2lo

Jutro ustny angielski 3majmy za siebie kciuki :*:*
15.05.2006 Od madziusia dla krzysia sylwuni danielka dianki

goące pozdrowionka i buziaczki dla was papa
13.05.2006 Od Madzi z GS2 kl.1h dla całej klasy 1h oprócz Kryśki !!!!!!! :))

pozdro zioomki jesteście super :)) całuski :*
13.05.2006 Od Asiuniiiiiiii:* dla LekkoatLetÓFff :*

zmielimy ich tam wsyskich na zawodach:) :*
12.05.2006 Od Niedźwiadek dla MaGdusi

KOCHAM CIĘ UDUSIŁ BYM CIĘ SWOJĄ MIŁOŚCIĄ WIEM... ALE WIEDZ ŻE BARDZO KOCHAM CIĘ MaGii mojego życia - Rafał
12.05.2006 Od Dziewczynek dla Bladej

Wszystkiego najlepszego Blada;**
11.05.2006 Od MX dla Maturzystów

Jutro NIEMIEC!! TRZYMAĆ KCIUKI MOCNO!!!!!!!! BCKMP:*
11.05.2006 Od klasy6a dla rekonwalescenta

Przestań już się lenić i wracaj do swoich, bo nudno tu bez Ciebie...Masz pozdro od dziewczyn z 6b:)
11.05.2006 Od myszki dla słonka

Życie bez miłości nie ma sensu.
10.05.2006 Od Kacpra S. dla Dla kolegi siedzacego w domu

My tez ciebie pozdrawiamy i wracaj szybko do nas ! ! !
10.05.2006 Od od kolegi ktory siedzi w domu dla dla 6a SP4

3majcie sie w tej szkole i pozdro dla was wracam 16
09.05.2006 Od Ulusi dla 3c z 2 lo

3mam za was kciuki moi kochani maturzysci :* Powietrze pachnie cytrynową mambą a my damy radę(* *)
09.05.2006 Od Ulusi dla 3c z 2 lo

3mam za was kciuki moi kochani maturzysci :* Powietrze pachnie cytrynową mambą a my damy radę(* *)
09.05.2006 Od garbatego dla ekipy kAh

pozdro i zyczmy sobie dobrej zabawy na kaziku i marlejkach:)
08.05.2006 Od KHREECIKA dla Bolecnauci

POZDRO DLA WSZYSTKICH
08.05.2006 Od Marty dla Ashry

Miszczu :) pozdro nie :) "wyrwiem chwasta bośmy rasta" :)
07.05.2006 Od maturzystki dla MX

Niemieckiego jeszcze nie bylo!!!powodzenia:)
07.05.2006 Od MX dla Maturzystów

Był Polski. Był Niemiecki. Był i angielski. To i z WOSem damy rade!!! POWODZENIA WSZYSTKIM!!
07.05.2006 Od Asiuniiii dla tych... i tamtych..:P

heheh:):*
07.05.2006 Od anonim dla hooliganow Zaglebia

Zaglebie Jestesmy z Toba!!!
07.05.2006 Od Ania z N-C ( tech.arch.kraj.) dla klasy IV B z ZSB

chlopaki..powodzenia na maturce..polamania długopisów lub wypisania atramentów-co wolicie hehe.
07.05.2006 Od Adama dla Caluśkiej koffanej 1b II LO

POZDROOOO;-)
07.05.2006 Od ROBERTA dla MAJTUSI

KOCHAM CIE
07.05.2006 Od Ania z N-C ( tech.arch.kraj.) dla klasy IV B z ZSB

pozdrawiam wszystkich z tej klasy zdajacych maturkę(tych których znam;D) powodzenia i połamania długopisów hehe
07.05.2006 Od CIORNEGO dla ANECZKI:)

NIE MARTW SIĘ BĘDZIE DOBRZE :*
06.05.2006 Od Asiuniiiiiiiiii :):* dla Michałkaaa:)

:* ekhmm...:*
06.05.2006 Od Lovelas dla Wszystkich znajomych

zapraszam na imprezke i nocne grilowanie hehe Pozdrowionka
06.05.2006 Od Piotrka dla Piotrka

PZDR:):):):p:p:p:p:p:d:d:d:d:d:):):):)
05.05.2006 Od Aneczki :) z Nowogrodźca dla Ciornego z Wykrot

Pozdrowienia dla kotka od kotka hehe ;D
04.05.2006 Od Pawlika i Wioli dla naszych rodziców

wielkie buziaki dla naszych kochanych rodziców... Kochamy Was ;* Ps. pozdro dla Gdańskiej
04.05.2006 Od kameleona dla maturzystów

Powodzenia to nie jest wcale takie straszne.... :) sciagi macie ? to o co chodzi :)
04.05.2006 Od kuzynki dla kuzyna

pozdroionka i buziaki dla mojego kuzyna dawida ferlewicza z krzyzowej oraz zycze powodzenia na maturze bede za typoba tesknila szkola bedzie pusta bez ciebie :*
03.05.2006 Od MX dla Maturzystów

Niech moc będzie z nami!:):):)
03.05.2006 Od romana dla wszystkich którzy wyberają sie do pegaza

pozdro dla wszystkich którzy chodzą badź pojda pierwszy raz na koncert w ten piatek dwa zespoly z lubina
03.05.2006 Od MX dla M.P. (only M.P.G.)

Połamania pióra życzę mojej ukochanej maturzystce:*, jak i wszstkim innym!! PS: DAMY RADĘ !!
02.05.2006 Od Ewki dla 3g z Gim 2

Wielkie busski dla mojej kochanej klasy:*:*
02.05.2006 Od klasy 6a dla Kuby

"Gdziekolwiek się znajdujesz, Twój świet tworzą Twoi przyjaciele"- 3m się Qbek! Jesteśmy z Tobą :)
01.05.2006 Od ana z n-c dla dla wszystkich pozytywnie nastawionych (

Zdrowka i duzo,duzo rock"n"rolla
01.05.2006 Od Monisi dla Teścia

Wszystkiego naj z okazji imienin!:):)
01.05.2006 Od klasy 6a dla Kuby

"Gdziekolwiek się znajdujesz, Twój świat tworzą Twoi przyjaciele"-3m się Qbek, jesteśmy z Tobą :)
01.05.2006 Od BigP dla Marioli

Ciekawych i pogodnych snów. Szerokiego uśmiechu.
01.05.2006 Od BigP dla Marioli

Ciekawych i pogodnych snów. Szerokiego uśmiechu.
01.05.2006 Od diany dla babci

duzo zdrowka
01.05.2006 Od khreeciczek dla SMD

POZDROWIENIA dla wszystkich funfli:)